मित्रताको सुन्दर ध्वनि : एक फोटो पुनर्मिलन

एकदिन मेरो कामको दिनको बीचमा, केहि अचम्मको घटना भयो। म बाल्यकालको पुरानो साथी च्याटमा आइन् । उनी एक परी देखिइन् मेरो लागि । उनले हाम्रो प्राथमिक विद्यालयको दिनको एउटा तस्बिर साझा गरिन् र मलाई यसमा म कहाँ थिएँ भनेर अनुमान गर्न सोधिन्। 

 जब मैले फोटो खोल्न क्लिक गरें, मैले भावनाहरूको भीड महसुस गरें। केटाकेटीहरूको शैक्षिक भ्रमणको समुह फोटो , सबै मुस्कान र खुसी, समय मा जमेको थियो। र त्यहाँ, यो सबैको बीचमा, छोटो कपाल र नीलो स्वीटर साथ एक कान्छो म पनि थिएँ।

 मेरो साथीले प्रश्न फेरि सोधिन् : "के तिमी पत्ता लगाउन सक्यौ कि तिमी कहाँ छौ ?" मैले पुराना साथीहरूको अनुहार हेर्दै फोटो हेरेँ। र त्यसपछि यसले मलाई हर्ष विभोर बनायो - म त्यहाँ थिएँ, मेरो जीवनको समय साथीहरूसँग बिताएको एउटा सानो सुन्दर संसार थियो जहाँ नामहरू मेरा लागि कति अमूल्य । 

 जब मैले अनुमान लगाएँ र मेरो जवाफ टाइप गरें, ममा खुशीको लहर आयो, र मेरो आँखामा आँसु भरियो। कामको तनाव अचानक सानो महसुस भयो, एक समयको मीठो सम्झनाहरू द्वारा प्रतिस्थापित भयो जब समस्याहरू साना थिए, र हरेक दिन एक साहसिक थियो। 

 मेरो कठिन दिनको बीचमा, मेरो साथी एक प्रकारको सुपरहिरो बनेको छिन् , मलाई बोरिंग दिनचर्याबाट बचाउँदै। उनको सन्देश जीवन रेखा जस्तै थियो, जसले मलाई मेरो ठूला समस्याहरूबाट बाहिर निकालेको थियो र मलाई जीवन सरल र हाँसो सजिलो भएको समयको सम्झना दिलाउँछ। 

 त्यो पुरानो तस्बिर एक ठूलो कोसेली बन्यो, मलाई एक समय मा फिर्ता लैजान्छ जब सबै कुरा रमाइलो लाग्छ, र संसार एक ठूलो क्यानभासमा परिणत गर्छ र अद्भुत अनुभव संग चित्रित गर्छ । त्यसैले, धन्यवादले भरिएको हृदयले, मैले यो अप्रत्याशित पुनर्मिलनलाई अँगालेको छु, मित्रताका सम्झनाहरूलाई कदर गर्दै जसले खुशी ल्यायो , यति धेरै वर्ष पछि ।

Comments

Popular posts from this blog

सिंह खरायो कथा

राजु र चन्द्रमा मामा